Monday, April 10, 2006

Dilema 2006

Maafkan aku..aku amat takut dan keliru sekarang..
Benar benar takut dan keliru..

“A’kum , apa kabo? Camne kehidupan awak sekarang, diharap ok..Maaf menggangu awk, sy sbnrnya teringin nak tahu dimana hubungan kita sebenarnya..kawan? Sy membebankan awak ke?..
Dulu saya ingat sy dah jumpe apa yang saya inginkan tp ternyata itu bukan hak saya, perasaan yang wujud dalam diri saya hanya sy seorg yang merasainya sedangkan dalam diri awak tidak wujud satu perasaan pun..Sy tak bleh memaksa awk mengalami perasaan yang sama seperti sy kerana sy tau cinta itu satu pengertian bukan satu paksaan...Sy minta maaf sekiranya sy memang mengganggu awk, seandainya awk memang nak buang saya jauh dr ingatan awk, anggaplah kita tak pernah kenal selama ini..Sy tak tau dimana penghujung kisah kita, perhubungan kita tak ada noktahnya..awk halalkan makan minum sy selama sy mengenali awk, maafkan sy andai sy ada buat silap kat awak..Awk KEJUJURAN ITU PENTING DLM PERHUBUNGAN..Good night..”

sms dr N* yang membuatkan aku bingung seketika...
Maaf aku keliru diketika ini, apa yang perlu aku lakukan,dan apa yang perlu aku perkatakan...
Oh Tuhan berikanlah hambamu ini petunjuk...

Aku senyum shj untuk menutup kisah ini..
Dan membiarkan kesibukan menjadi temanku...

No comments: