Tuesday, May 22, 2007

76...post..

Aku tak menyangka yang aku sudahpun membuat 76 post kedalam blog aku (tidak termasuk yg ini). Agak byk juga untuk org yg jarang menulis macam aku ni.. :-)


--------------------------------------------------------------------
Pusara dan Puisi
..............
Kaki gebu berjalan mundar mandir dihadapan bangunan Jepun itu.
Rasanya si kaki gebu itu sedang menunggu seseorang..Aku rasa sikaki gebu ini orang Jepun juga..tapi entahlah...macam cina pun ada juga..patutlah nampak gebu ja..

Kaki gebu memakai skirt pendek untuk menampakkan kakinya yg gebu itu, walaupun sedikit berisi tapi..hmmm...pasti lelaki yeng memandang kesitu akan cuba untuk memakukan matanya sebentar..(utk yg jenis macam aku la)..

--------------------------------------------------------------------

No comments: