Friday, October 28, 2005

Raya kembali lagi

Hari ini merupakan hari terakhir aku di SA, esok selepas subuh insyaallah aku akan bertolak terus ke kampung..Kuala Kurau.
Dah hampir 2 bulan aku tak menjejakkan kakiku kesana.Kehidupan yang dilalui begitu sibuk, hingga sukar untuk melakukan semua itu.Kalau dulu hari hari minggu boleh lah juga aku berehat, tapi sejak projek mySchool tu dah start hari mingguku sentiasa terisi.Amat jarang sekali aku berkesempatan untuk melakukan rekrasi minda dan diri.


S...maafkan aku...

KERNA AKU BEGINI
Maafkanlah...
Kerna aku seperti ini...
Kerna aku begini..
Kerna begini..
Dan begini...

Maafkanlah...
Syairku ini juga begini..
Syairku tidak bisa menyanyi..
Syairku tidak bisa menangis..
Syairku mati...

Maafkanlah...
Pada saat-saat begini..
Pada saat-saat kucuba mengerti..
Pada itu ia datang membaluti..
Pada pengertian yang kucari..

Maafkanlah..
Izinkan ku pergi...
Izinkan ku mencuri..
Pergi dari ruang-ruang berisi...
Dengan erti-erti...

No comments: